مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس باید ماه ها پیش با ربیو تمدید می کرد ! شاید دیر شده باشد ...

یوونتوس باید ماه ها پیش با ربیو تمدید می کرد ! شاید دیر شده باشد ...

فدریکو برناردسکی بازیکن سابق یوونتوس از نمایش های آدرین ربیو غافلگیر نشده و اصرار دارد که او از توانایی های این بازیکن فرانسوی با خبر بوده و می تواند بازیکن بسیار مفیدی برای یووه باشد.

 

ربیو مسلما بهترین فصل خود را به عنوان بازیکن یوونتوس سپری می کند و این در آخرین دوره قراردادش با یوونتوس است.

 

او از زمانی که به تورین نقل مکان کرد یکی از بازیکنان مورد انتقاد هواداران بوده و تنها در این فصل شروع به اثبات شایستگی خود در زمین برای تیم الگری کرده است.

 

از آنجایی که او نقش مهمی برای فرانسه در جام جهانی ایفا می کند، بسیاری از باشگاه ها علاقه مند هستند که او را به تیم خود اضافه کنند.

 

یووه امیدوار است که ربیو کاری به سایر پیشنهادات نداشته باشد و در تورین بماند اما برناردسکی گفت که آنها باید ماه ها پیش به او پیشنهاد جدیدی می دادند.

 

فده برناردسکی در این رابطه گفت:

 

ربیو من را شگفت زده نمی کند. با دیدن او در تمرین، هیچ شکی در مورد کیفیت او نداشتم. من برای او بسیار خوشحالم زیرا می دانم انتقاد ناعادلانه به چه معناست. یوونتوس باید ماه ها پیش قراردادش را تمدید می کرد تا اکنون شرایط برای تمدید قرارداد او سخت نشود. یوونتوس در صورت از دست دادن وی یک بازیکن با کیفیت را از تیم خود حذف می کند و من امیدوارم یووه با وی تمدید کند.

 

مدیاست در این رابطه نوشت:

 

مشکل اصلی یوونتوس با ربیو دستمزد درخواستی این بازیکن می باشد چرا که ربیو برای یک قرارداد 3 فصله ی جدید با یووه، رقم 10 میلیون یورو طلب کرده است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: